Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

15 Ocak 2013 Salı

DERİ PANTOLON-ŞİFON GÖMLEK

  Hafta sonu Kıbrıstaydım. Onunla ilgili postum da yakında geliyor;) Deri pantolonu özellikle kışlık ayakkabıyla kombinleyemiyorum. Kıbrısta havanın sıcak olmasını fırsat bilerek şifon gömlek ve topuklu ayakkabıyla kombinledim. Derinin asi görünümüyle şifonun ince narin yapısındaki zıtlığın uyumunu seviyorum.




Dediğim gibi deri pantolonu kışlık ayakkabıyla kombinleyemiyorum. bu konudaki fikriniz nedir?? Paylaşırsanız sevinirim...


                                            GÖMLEK: İPEKYOL
                                            PANTOLON: ROMAN
                                            AYAKKABI: DEİCHMANN

4 yorum:

  1. deri pantolonlar çok hoşuma gidiyor şifon gömlekle çok hoş kombin olmuş

    YanıtlaSil
  2. gömlek bi harika :)

    paylasacaklarimvar.blogspot.com

    YanıtlaSil